2011-04-03
 16:13:22

Tillbaka igen!

Har blivit extremt dålig uppdatering på sista tiden, har haft oturen på min sida vill jag meddela. Började en vecka med tokhög feber, extrem hosta och en förkylning som aldrig ville ge med sig. Kände mig ändå bättre förra helgen, trodde jag.. Vaknar måndag morgon med ett extremt illamående, jajamensan även jag skulle prova på kräksjukan i år.

Men nu mår jag mycket bättre och har i veckan varit hemma och plockat då inte vädret varit särskilt lockande. Har även övningskört en del och börjat bläddra i teoriboken, jag SKA klara det här på utprickad tid, så det så!
Nu ska jag plocka upp disken och kanske smått förbereda middagen, Renskavsgryta står på menyn idag, sen blir det Söndagsmys med E. Har provat på att göra en LCHF-frozen-citron-cheesecake, ska hugga in på den ikväll, återkommer med recept och bilder om det var en succé! haha :)

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!
Lugn lördagskväll blev det igår med chokladmousse, vin, film & min älskade E.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: