2011-02-28
 23:27:18

Läggdags!

Blev en mycket trevlig tripp med Tessan och Elin. Först svängde vi förbi SKHLM och tittade runt lite i affärer, ett matstopp på donken och sedan vidare till IKEA. Det där med att jag för första gången skulle klara mig under hundralappen sprack ganska fort, men jag köpte nästan endast nödvändiga saker och sånt som vi behöver! haha.

Lite glas fick bl.a. följa med hem



och även lite annat smått & gott som ljus, servetter, batterier, skärbrädor, överkast och sugrör!


Fortsatte att shoppa när jag anlände till nynäs, dock endast mat. Nu har vi handlat för hela veckan, skönt. Kvällen har jag tillbringat i soffan och avnjutit en nästan olagligt god och SUPERENKEL LCHF-glass. Måste provas!


Ska jag avslöja recepetet? haha. Det ENDA du behöver göra är att mixa frysta hallon med grädde, VOILA! Svårare än så är det inte och det smakar som glass i konsistens och smak, supergott, riktig gräddglass.

Nej nu ska jag tänka på refrängen, god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: