2011-02-22
 19:01:00

Välkommen hit!

Hej på er! Tänkte försöka påbörja det här med att börja blogga igen.

Kan ju börja med att introducera mig själv lite kort. Jag heter Emily Ödmark, bor i en 2:a i Nynäshamn tillsammans med min fästman Edgar. Vi har hängt ihop i lite mer än 5 år och varit förlovade i ca 4 år.

Jag äter enligt kosten LCHF (Low Carb High Fat), så framöver kommer ni att överrösas med en massa gottiga LCHF-recept då ett av mina stora intressen är just matlagning och bakning.

Ett annat stort intresse jag har är inredning, det mesta här hemma går i vitt, vitt, vitt och en lite färgklick här och där. Om det finns intresse kanske jag kan visa hur jag bor framöver. Min fritid spenderar jag gärna med familj & vänner, pyssel och shopping.

Ja, det är väl jag i det stora hela, är det någonting du undrar över så är det bara att fråga på!


Mamma
PUBLICERAT: 2011-02-22, 21:09:37

Vad kul! Puss Mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: