2011-03-02
 20:53:42

Kväll

Lugn dag idag, tog en sväng ner till centrum med E sen har jag kollat på lite repriser av program som jag missat! Nu på kvällen var jag förbi mamma en sväng och lekte & målade lite med lillebror Leon. Tänkte bjuda på recept från middagen idag också, börjar det här bli en mat-blogg? hmm..

Till middag blev det i alla fall älggryta med stuvad vitkål & brysselkål

Du behöver:
2 pkt älgskav
Grädde
1 gul lök
Champinjoner
Soja
Lingonsylt (sockerfri)

Fräs skav, lök och champinjoner. Krydda med salt & peppar. Häll över önskad mängd grädde, soja & lingonsylt. Låt småputtra ca 15 min. Klart! Superduperenkelt & jättegott.

Sitter just nu och njuter av en mango/papaya glass som jag slängde ihop i mixern! mums. Nu ska jag sappa runt lite på tv:n i väntan på Big brother. Ha en fortsatt trevlig kväll!


camilla
PUBLICERAT: 2011-03-02, 21:13:22

Jag blir så inspirerad av dig! Hurra! På fredag blire mango papaya glass. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: