2011-03-16
 11:33:03

Onsdag

God förmiddag! Har precis kommit hem efter att ha varit ute och slirat på vägarna sedan åtta imorse. Det går framåt nu vill jag meddela, inte allt för långt kvar tills jag bör ha det där kortet i min hand. Funderar på vad jag ska göra av dagen, är så sugen på att komma ut och hitta på någonting men alla är ju på jobbet eller i skolan vid den här tidpunkten.
Kan bjuda på en bild från gårdagens middag: rättikagratäng, rostbiff, rödvinsås, sallad och en klick bearnaise. En rätt som mer än garanterat gick hem hos smaklökarna. Rättikagratängen smakade nästan precis som potatisgratäng och är ett ypperligt alternativ för oss LCHFare, det enda du behöver göra är att skiva upp rättika och använda istället för potatis, mums. Kokade även ihop rödvinsåsen alldeles själv, första gången jag gör det faktiskt. Använde mig ju inte av Maizena eller mjöl så den blev lite lös men det funkar det också!
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig onsdag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: