2011-03-03
 20:34:53

Sälen <3

Ja det är det som har planerats under dagen och fast att vi hade så mycket emot oss så lyckades vi fixa det. Så på fredag nästa vecka drar vi till Sälen med Melvin, Amanda & Benny. Ska bli sååå otroligt skönt att få komma iväg och andas fjäll-luft. Lääängtar!

Kom senare under dagen på att "shit jag har ju ingenting att åka skidor i", så vi slängde oss i bilen och åkte till haninge där vi har fyndat ett helt skidställ till mig, älskar REA! :)

Blev en rosa jacka och svarta byxor i märket Mc Kinley och sedan ett par vita skidglasögon..

..och en vit fleece och rosa mössa, även de i märket Mc Kinley,
vantarna hade jag sedan tidigare och de är införskaffade på Stadium.

Superglad é jag som fyndat sååå bra idag. Mer än halva priset på allt jag köpte, det är inte dumt det. Nu ska jag slå mig ner i soffan och mysa framför tv:n. Ha en fortsatt trevlig kväll. Hejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: