2011-03-06
 17:49:55

Söndag

Blev väldigt sent igår. Var hemma hos min favorit-Emma under kvällen där Tamara firades. Mycket trevlig tjejkväll med alkoliserad dryck och småplock. E plockade upp mig lite senare så drog vi till stan åt lite donken, glömde bort att äta middag igår (?) hmm. Sen åkte vi & hämtade Melvin som upplevt Stockholms nattliv. Var hemma runt halv fyra och slocknade som en stock.

Idag startade vi dagen med en ENORM brunch, har drömt om hotellfrukost hela natten så gjorde allt i min värld för att försöka få till en sådan, någorlunda iallafall, vi var ju inte på hotell utan hemma i köket. haha! Sen åkte vi ut till Melvin och skottade fram en ruta på hans altan och tog ut bord & stolar och satt i solen och drack kaffe/thé, mysigt och varmt när man satt vindstilla i solen! Nu längtar jag bara ännu mer till Sälen när det är såhär fint väder.

Edgar är på jobbet och jag har precis plockat undan och diskat här hemma så att det ser beboeligt ut. Ska nog börja med middagen som jag ska avnjuta i min ensamhet. Hoppas att ni haft en trevlig helg! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: